Αρχική | Food Trends | Τα νέα στο φαγητό το 2021

Food Trends | Τα νέα στο φαγητό το 2021

Food Trends | Τα νέα στο φαγητό το 2021

Οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν τη νέα χρονιά.

Ο αναγκαστικός χρόνος στα σπίτια μας ανέβασε το ενδιαφέρον προς τη μαγειρική αλλά και ανέδειξε τη σημασία της εστίασης. Το Delivery και takeaway μπήκαν στην καθημερινότητάς μας και τα social media μάς έφεραν πιο κοντά με τα αγαπημένα μας μαγαζιά αλλά και μας επέκτανε τις επιλογές στο φαγητό. Αν πρέπει να κρατήσουμε κάτι για το 2021, αυτό είναι η ευγένεια και κατανόηση προς τους διανομείς φαγητού/ποτού/καφέ σε αυτήν την δύσκολη εποχή που βιώνουμε. Τι να περιμένουμε όμως από το 2021 όσον αφορά στις τάσεις στο φαγητό;

Συσκευασία

Η βιομηχανία του packaging μεταλλάζετε συνεχώς καθώς ανταποκρίνεται σε περιβαλλοντικούς παράγοντες, κοινωνικές αλλαγές και καταναλωτικές συνήθειες και αναμένουμε να δούμε μια συνεχή εξέλιξη από τους κατασκευαστές με νέες, καινοτόμες λύσεις συσκευασίας καθώς προχωράμε στο 2021. Μια τάση που πρέπει να αναπτυχθεί είναι η χρήση έξυπνων συσκευασιών που επιτρέπει στις μάρκες να σχεδιάζουν και να λένε μια ιστορία, χωρίς την ανάγκη φυσικής αλλαγής. Καθώς προχωράμε, η έξυπνη συσκευασία θα γίνει η ψηφιακή γέφυρα μεταξύ κατασκευαστών, εμπόρων λιανικής και κοινωνικών μέσων και αυτή η νέα τάση θα αλλάξει κυρίως τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με προϊόντα. Μια άλλη αυξανόμενη τάση στην αγορά συσκευασιών είναι η ευέλικτη συσκευασία, που θα αποδειχθεί οικονομική, φιλική προς το περιβάλλον και θα μειώσει τα απόβλητα.

Λειτουργικότητα

Οι συνέπειες του Covid έχουν μετατοπίσει την εστίαση των καταναλωτών από τη διατροφή και την απόλαυση στο να επικεντρώνονται περισσότερο στην συνολική υγεία και ευεξία, με τους καταναλωτές να αναζητούν προϊόντα διατροφής με συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό και υποστηρίζουν την προσωπική υγεία. Ως αποτέλεσμα, λειτουργικά τρόφιμα εισάγονται σε ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών τροφίμων, που υπόσχονται στους καταναλωτές μια μεγαλύτερη αίσθηση ευεξίας και ελέγχου. Σύμφωνα με την Έρευνα Καταναλωτών Innova 2020, έξι στους δέκα παγκόσμιους καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερο προϊόντα τροφίμων και ποτών που υποστηρίζουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα, με τον ένα στους τρεις να λένε ότι οι ανησυχίες τους για την υγεία τους αυξήθηκαν το 2020 σε σχέση με το 2019.

Το πανίσχυρο ρεβίθι

Το ταπεινό ρεβίθι, ένα βασικό συστατικό ευεξίας που εμφανίζεται σε πολλές νέες, εκπληκτικές μορφές. Η Kelly Landrieu, συντονίστρια εμπορικού σήματος της Whole Foods, λέει ότι “τα ρεβίθια είναι ευπροσάρμοστα, με πλούσια διατροφική αξία, φιλικά προς τα αλλεργιογόνα και φθηνά ως συστατικό” – θετικά στοιχεία που θα τα αναδείξουν ως το τέλειο σνακ για τα επόμενα χρόνια.

Plant-based τροφές

Plant-based και lab-grown είναι δύο έννοιες που θα καθορίσουν τη βιομηχανία κρέατος 2021. Η McDonald’s ανακοίνωσε ότι το McPlant burger θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ τον επόμενο χρόνο, σηματοδοτώντας μία νέα εποχή στην αλυσίδα fast food. Η Σιγκαπούρη είναι επίσης, η πρώτη χώρα που έδωσε άδεια μέσα στον Δεκέμβριο για κρέας εργαστηρίου , με αποτέλεσμα να κυκλοφορήσουν σύντομα στα εστιατόρια της πόλης, chicken nuggets φτιαγμένα σε lab. Η ζήτηση για εναλλακτικές λύσεις στο κρέας έχει αυξηθεί λόγω των ανησυχιών των καταναλωτών για την υγεία, την καλή διαβίωση των ζώων και το περιβάλλον.

Καρυκεύματα

Μία από τις σημαντικές επιπτώσεις λόγο της πανδημίας είναι και το κλείσιμο των καταστημάτων εστίασης. Μην μπορώντας να απολαύσουν τα αγαπημένα τους πιάτα στα εστιατόρια, οι καταναλωτές προσπαθούν να αναπαράγουν τις ίδιες γεύσεις στο σπίτι τους. Σύμφωνα με το today.com, αυτό οδήγησε σε αυξημένη ζήτηση για αυθεντικές σάλτσες, chutneys και μείγματα καρυκευμάτων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι καταναλωτές για να δημιουργήσουν πιάτα εμπνευσμένα από τη Λατινική Αμερική, την Ασία, την Αφρική και την Καραϊβική στο σπίτι τους.

Chefs και social media

Όλο και περισσότεροι chefs άρχισαν να χρησιμοποιούν τα social media τους προκειμένου να μείνουν συνδεδεμένοι με το κοινό τους αλλά και να αποκτήσουν ακόμα περισσότερο. Με τα εστιατόριά τους κλειστά, οι μάγειρες βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους να μοιραστούν τις γνώσεις και τα μυστικά τους μέσω τον social media και σίγουρα αυτή η διάδραση θα ενισχυθεί το 2021.

Το ιαπωνικό σάντουιτς

Σύμφωνα με το Yelp, τα ιαπωνικά σάντουιτς, γνωστά και ως “Sandos”, αρχίζουν να αναδεικνύονται στα μενού στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Φέτος, εμφανίστηκαν ήδη αρκετά καταστήματα που ειδικεύονται στα “Sandos”, στο Τέξας, την Ουάσινγκτον και το Λος Άντζελες. Μαζί με το τηγανητό κοτόπουλο, είναι πολύ πιθανόν να τα δούμε και στα μέρη μας. Να σημειωθεί ότι το Birdman έχει ήδη αναδείξει τα Sandos στην Αθήνα, ενώ ένα από τα διασημότερα πιάτα του Nolan είναι το N.F.C. (Nolan Fried Chicken) και το burger με τηγανητό κοτόπουλο του Βασίλη Καλλίδη στο Uberness είναι ένας λόγος για να επιστρέφει κανείς ξανά και ξανά στου Ρέντη.

Αφήστε Μια Απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα απαιτούμενα πεδία είναι επισημασμένα *

Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>